Tack ALLA för ett trevligt medlemsmöte

Här kommer en lite summering!

Vi har nu fått en festkommitté för vårt 50 års firande!
Vill du hjälpa till kontakta Ann Koplik, Lisa Eriksson och Marita Neteborn! Håll utkik för mer information om denna trevliga händelse – att vi fyller 50 år!
Vision framtid för TBK
Jag presenterade idag en vision, som medlemsmötet fann intressant och det är att bygga en inomhushall för träning, tävling m.m. på vår mark. En gruppen tillsattes för att ta fram information och budget för denna Vision. Tanken är att kunna presentera ett utkast till årsmötet 2017. Gruppen är jag, Per Wallner och Bengt Neteborn! Kontakta oss om du har mer idéer om denna vision!

Alla kan hjälpa till…..
Några datum som vi vill att du bokar in för nästa år (2017) eftersom vi kommer behöva funktionärer till våra populära tävlingar
17-18 juni och 16 september – agility-tävlingar
6/8 inofficiella hundutställning
29/4 i Sök EKL, HKL, LKL
7/5 i Spår Appell
10/6 Spår EKL, 9/9 Spår HKL, LKL
12/11 i Rapport EKL, HKL, LKL
Det kommer även att ske tävling i Rallylydnad och Lydnad datum är ännu inte satta.
Ju fler som hjälps åt ju lättare blir det för alla!
Stuga/område hälsar att de önskar bli fler i denna sektor! Vi behöver även personer som vill jobba i utbildningssektorn. Rallylydnadssektorn vill också bli fler!
ordförande Anne-Christine Stareborn